Müşteri Hizmetleri

Telefon : (0212) 310 37 24
Çağrı Merkezi : (0850) 222 9 237
E-Posta: : info@vakifemeklilik.com.tr
Adres : Levent Mah. Çayır Çimen Sokak, No:7 34330 Levent - Beşiktaş / İSTANBUL
Whatsapp : (0549) 802 47 75

Bilgi : Vakıf Emeklilik çağrı merkezi aramalarında (0212) 401 32 40 no'lu hat kullanılarak müşteriler aranmaktadır.


HEMEN YAZ

İstek, öneri ve şikayetleriniz için sorun çözelim.

Mevcut Müşterimiz misiniz?


Sözleşme ve poliçeleriniz işlemleri için güvenlik doğrulaması gerekmektedir. Bu form alanında güvenlik uygulaması olmadığından sözleşmeleriniz ve poliçelerinizle ilgili işlem talepleriniz için (0850) 222 9 237 numaralı çağrı merkezimizi ya da internet ve mobil şubelerimizi kullanabilirsiniz.

Ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili her türlü öneri, istek ve sorularınızı “Çözüm Merkezi” üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde ulaştırabilirsiniz.

Sizden gelen her türlü talebi en kısa sürede inceleyerek, çözüm önerisi ile birlikte geri dönüş yaparız.

*Şikayete ilişkin işlemler 15 iş günü içinde tamamlanır.




ÇÖZÜM MERKEZİ HAKKINDA


Şikayet Yönetim Sistemimiz

Sizlerden gelen şikayet, öneri ve memnuniyet geri bildirimlerini kurumsal gelişimimizin en temel fırsatlarından birisi olarak kabul eder ve bu inanç ile yaklaşırız. Kalite Politikamız çerçevesinde tüm taleplerinizi öncelikle müşteri odaklı yaklaşım prensibimize bağlı kalarak değerlendirir ve sonuçlandırırız.

Şikayetlerinizi Bize Nasıl İletebilirsiniz?

Bir şikayetiniz olduğunda bize aşağıda belirtmiş olduğumuz yöntemlerden birisiyle iletebilirsiniz.
(0850) 222 9 237 numaralı telefonumuzdan hafta içi mesai saatleri içerisinde müşteri temsilcilerimize bağlanarak, www.vakifemeklilik.com.tr web sitemizin çözüm merkezi sayfasını ziyaret ederek, 0212 310 39 85 numaramıza faks göndererek, info@vakifemeklilik.com.tr mail adresimize mail göndererek ya da Genel Müdürlük veya Müşteri Hizmetlerimize posta göndererek bizlere ulaşabilirsiniz.

Genel Müdürlük Adres: Levent Mah. Çayır Çimen Sokak, No:7 34330 Levent - Beşiktaş / İSTANBUL

Müşteri Hizmetleri Adres: Levent Mah. Çayır Çimen Sokak, No:7 34330 Levent - Beşiktaş / İSTANBUL

Şikayet Talebinizi İlettikten Sonra Ne Olur?

Şikayet talebinizi derhal işleme alırız. Talepleriniz bize ulaştıktan sonra 1 iş günü içerisinde talebinizi işleme aldığımız ile ilgili geri dönüş yapar ve memnuniyetiniz için bizden beklentinizi anlamaya çalışırız. Konusu ne olursa olsun, tüm şikayetlerinizi sizin memnuniyetinizi düşünerek inceler ve sonuçlandırmaya çalışırız.
En kısa sürede şikayetinizi* inceler ve sonucu hakkında bilgi vermeye çalışırız.
Şikayetinizi sonuçlandırdıktan sonra 10 iş günü içerisinde sizi tekrar arayarak anket gerçekleştirir ve memnuniyetinizi ölçümleriz.

*Şikayete ilişkin işlemlerin yasal olarak tamamlanma süresi 15 iş günüdür.

Şikayet Süreciniz Tamamlandıktan Sonra Ne Olur?

Süreçlerimizi ve hizmet kalitemizi iyileştirmek amacıyla tüm sonuçlanan şikayetlerimizi ve memnuniyet anket skorlarımızı ölçümleriz.
Hizmetlerimizin her aşamasını müşteri memnuniyeti odak noktası ile planlar ve buna göre çalışırız.